Pudełka metalowe i uszlachetnianie produktów w firmie dose+
Pudelka metalowe, kwadratowe W naszym sortymencie oferujemy Pañstwu szeroki wybór metalowych pudelek do wszelkiego rodzaju uzytku.  W naszej ofercie znajduja sie czterokatne metalowe opakowania i pudelka z bialej blachy oraz w róznych wymiarach, które idealnie znajduja zastosowanie dla róznego asortymentu, produktów i wyrózniaja sie takze jako opakowania reklamowe. Pudelko metalowe spersonalizowane wlasnym logo moze byc dlugotrwalym upominkiem dla Pañstwa klienta i jednoczesnie praktycznym prezentem.

Wiekszosc  opakowañ z kategorii pudelka metalowe posiadaja praktyczne pokrywki. Wyprodukowane sa z solidnej blachy w srebrnym kolorze i prezentuja sie ponadczasowo i elegancko.  Dzieki wielu wymiarom nadaja sie do przechowywania róznych produktów.  Sposród  kategorii  pudelka metalowe kwadratowe mozna znalezc  w naszym interesujacym sortymencie nie tylko metalowe pudelka na zdjecia lub plyty CD: oferujemy takze duze opakowania do przechowywania róznych produktów, które mozna rowniez zastosowac jako okazjonalne pudelka na Boze Narodzenie.

Kwadratowe pudelka metalowe jako prezenty reklamowe z clou
Przy wyborze prezentów reklamowych wa¿za jest niepowtarzalnosc.  Naniesione na metalowe puszki logo Pañstwa firmy powinno byc widoczne ale niezbyt krzykliwe. Praktyczne zastosowanie prezentu jest tutal duzym aututem.

Kwadratowe, metalowe pudelka sa z tego powodu dobrym wyborem na prezent, poniewaz ciesza sie dluga tradycja jako opakowania na zapasy. Sa tak przestronne, ze mozna instynktownie znalezc mozliwosc uzytku i zastosowania. Niewazne czy jest to metalowe pudelko na czekoladki czy duze kwadratowe opakowanie o dlugosci 19.5 centymetrów: opakowania te znajduja praktyczne zastosowanie do przechowywania róznego rodzaju produktów lub drobiazgów i znajduja swoje miejsce nie tylko w kuchni.

Nasze wysokiej jakosci pudelka metalowe wyróznia doskonale Pañstwa reklame i sprawia, ze bedzie niezapomnianym produktem reklamowym.  Metalowe opakowania sprawia dzieki swojej dlugowiecznosci,  ze Pañstwa klient bedzie mógl dlugo cieszyc sie produktem.

Indywidualny projekt z najwyzszej jakosci nadrukiem

Kwadratowe metalowe pudelka posiadaja wystarczajaco duzo miejsca na naniesienie swojego indywidualnego logo i wszelakich motywów. Oprócz boków pudelka mozna w zaleznosci od modelu uzyc do tego pokrywki lub spodu opakowania. Logo i motywy obrazkowe sa nanoszone na powierzchnie róznorodnymi metodami: sitodruk, tampodruk czy druk cyfrowego. Istnieje równiez mozliwosc zastosowania grawerowania laserowego lub wytlaczania.

Techniki te mozna dowolnie ze soba polaczyc dzieki róznorodnym opracowaniem poszczególnych powierzchni.

Opcje personalizacji wlasnym logo oferujemy juz od zamówienia 50 sztuk naszych metalowych opakowañ.  W kategorii kwadratowe pudelka metalowe oferujemy paczki wysylkowe skladajace sie ze 100 lub 50 stuk.

Jako prezent reklamowy lub dla Pañstwa sortymentu – kwadratowe pudelka metalowe z motywami lub grawerami wlasnego wyboru sa dobra inwestycja w dlugowieczny i stylowy produkt o wysoce praktycznym zastosowaniu.

Wystarczy wybrac pudelko, przekazac nam osobiste motywy a otrzymaja Pañstwo jedyny w swoim rodzaju i wysokiej jakosci artykul.